Penzion St. Leonhard*** - Hodnocení

650 Kč
Referenční cena

Uhliště 21, Chudenín,
NÝRSKO 340 22 | Mapa

Základní informace

Načítám...

_fac_pricelist_Penzion St. Leonhard***

Načítám...

Fotogalerie

Načítám...

99% Hodnocení 9
Celkem hodnocení 857
Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Zde máte možnost vyjádřit své hodnocení a váš názor na zařízení které jste navštívili. Hodnocení je známkováno obráceně, tedy ČÍM VYŠŠÍ POČET HVĚZDIČEK, TÍM JE ZAŘÍZENÍ LÉPE HODNOCENÉ.

Kliknutím na ikonu přidělíte hodnocení k jednotlivým vlastnostem. Hlasujte způsobem jak jste zvyklí z internetu, tedy 5 hvězdiček značí maximální spokojenost a 1 hvězdička naprostou frustraci.

Vaše hodnocení zařízení Penzion St. Leonhard***


Storno

Hodnocení návštěvníků

Následující příspěvky jsou starší 16 měsíců, a tudíž nemusí odpovídat současnosti.
Andrea

Rodina se staršími dětmi
Jiný
Vloženo:
Datum pobytu: 1.6. - 4.6.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Vše bylo perfektní. Jako každý rok. :-)

Antonín K.

Rodina s malými dětmi
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 19.8. - 25.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Jezdíme sem s rodinou pravidelně několikrát do roka již hodně dlouhou dobu.Můžeme se nazvat "pamětníky". Všechno je tradičně perfektní.V poslední době došlo ke změně personálu v kuchyni.Nová paní kuchařka a hned chuť jídla lepší nejméně o 50% (vím, že každému chutná něco jiného,ale já kvalitu a chutnost jídla posuzuji kromě sebe hlavně podle mých vnoučat - pokud vymetou talíř a chtějí přídavek,tak je to v kuchyni v pořádku. A to se teď děje.Díky za to).Plánovali jsme kratší pobyt, ale nakonec jsme si pobyt prodloužili (naštěstí to šlo).Takže jsme moc spokojení. Zítra bude nejsmutnější snídaně,protože už na stole nebudeme mít papír pro obědnávku večeře.Ale už se těšíme na podzim, kdy zase přijedeme.Všem pobyt v tomto penzionu doporučuji.

Jitka C.

Starší pár
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 12.8. - 19.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Skvělá dovolená v příjemném prostředí a s příjemným personálem. Hotel i služby jsou nadstandardní. Vynikající zázemí si jistě užívaly nejen děti, ale i my dospělí. Je vidět, že provozovatelé dělají vše pro spokojenost hostů. Dáváme nejvyšší známku.

Karlíček V.

Rodina s malými dětmi
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 22.7. - 29.7.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Moc jsem si to užil, s koníky v recepci počínaje, s trampolínou a pískem a hračkami a hernou a i s jízdou na traktůrku konče.Děkuji a papa.Kája

Otto V.

Rodina s malými dětmi
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 22.7. - 29.7.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Vše perfektní.Děkuji Otto

Eva V.

Rodina s malými dětmi
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 22.7. - 29.7.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Úžasný, pohodový pobyt. Vše na 1*. Děkujeme za všechno a určitě brzy přijedeme znovu. Eva V.

Šárka J.

Starší pár
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 18.6. - 30.6.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

V penzionu St. Leonhard jsme strávili krásných 14 dnů a byli jsme nadmíru spokojeni. Pokoje se každý den uklízely, všude čisto, příjemný personál :) Pan majitel se nám každý večer věnoval a dával nám dobré tipy na výlety. Okolí je ideální pro cyklo dovolenou. Nádherná příroda! V okolí naleznete hřebčín, bazén se slanou vodou, nádherný přírodní rybník ke koupání. Děkujeme!!!

Jana H.

Starší pár
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 12.8. - 19.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Velmi čistý penzion, příjemný a ochotný personál.
Děkujeme za pěkný pobyt

Pavel a Jana Herzogovi

Viola K.

Rodina s malými dětmi
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 12.8. - 19.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Penzion je v krásně udržovaném prostředí s velmi milým a ochotným personálem. Kuchyně vynikající. Spousta zábavy pro děti. Moc se nám tam líbilo.

Vlastimil L.

Starší pár
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 5.8. - 12.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Byli jsme s přáteli na cyklistické dovolené. Moc se nám líbil jak penzion, tak prostředí. Personál velmi vstřícný a ochotný.

Pavel N.

Skupina přátel
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 4.8. - 13.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Do penzionu jezdím již několik let. Penzion je krásný s nádherným upraveným okolím. Majitelé jsou velmi milí, úžasně pracovití, vstřícní ke všem hostům, dokáží jim poradit, v případě nějakého problému pomoci. Mají krásný vztah k dětem, což je vidět na venkovním i vnitřním vybavení penzionu. Já osobně oceňuji vnitřní bazén, výborné jídlo, čistotu v celém penzionu a krásné okolí.
Také personál je velmi milý, vstřícný, úžasně pracovitý - podle toho to také v penzionu vypadá.
V penzionu se cítím jako doma.
Již mám objednanou dovolenou na příští rok a pokud mi bude sloužit zdraví vrátím se do penzionu ještě letos v říjnu na houby.
Mohu všem doporučit. Za mě nejlepší rodinný penzion!!!

Věra N.

Skupina přátel
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 4.8. - 13.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Velmi krásný penzion s nádherným udržovaným okolím. Majitelé paní Lenka Volfová a pan ing. Václav Janda jsou skvělí,snaží se vyhovět každému hostu. Na recepci mají stále velké množství letáků s tipy na výlety, rádi každému pomohou a poradí. V penzionu i v jeho okolí je vidět,že majitelé milují děti. V penzionu je hernička pro děti a krásní chodící konící. Na venkovním krásně udržovaném travnatém hřišti jsou pro děti připraveny 2 trampolíny, prolézačky, pískoviště, hračky včetně různých odrážedel a vozítek. Už se těším až sem příští rok vezmu vnučku.
Také personál penzionu je skvělý. Paní, která se stará o doplňování jídla a nápojů při snídani, je velmi milá a vstřícná, snaží se vyhovět požadavkům každého hosta. Úklid v penzionu je úžasný, všude je čisto, že by se dalo jíst z podlahy. Do penzionu jezdím již několik let a stále mě nepřestává udivovat pracovitost majitelů i personálu, jejich věčný optimismus a skvělý přístup k hostům.
Penzion můžu každému, kdo rád krásné a klidné prostředí, doporučit.

Milan P.

Větší skupina
Pracovní
Vloženo:
Datum pobytu: 28.6. - 29.6.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

V penzionu Leonhard, jsem byl již vícekrát a nabízené služby byly vždy na velmi dobré úrovni. Výhodou penzionu je také jeho poloha v klidné a velmi hezké přírodě. Mohu určitě všem doporučit.

Jan S.

Větší skupina
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 4.8. - 13.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Náš pobyt v penzionu St. Leonhard byl úžasný stejně jako předchozí roky - jezdíme sem větší skupina již několik let a budeme se sem opět rádi vracet. Penzion je situován v klidném prostředí nádherné šumavské přírody a přijdou si na své jak rodiny s dětmi, tak i starší lidé.
Majitelé a ostatní personál jsou velmi vstřícní a ochotní a plní nám veškerá přání.
Co se týče stravování, má každý možnost si vybrat podle svých chutí.
Pobyt v tomto penzionu můžeme vřele doporučit každému, kdo touží užít si krásnou dovolenou a nezapomenutelné chvíle.

Rudolf B.

Rodina s malými dětmi
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 5.8. - 12.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Vse bylo perfektni.

Katarina B.

Rodina s malými dětmi
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 5.8. - 12.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Vse super. Pro rodiny s detmi uplne idealni, vlastne pro vsechny vekove skupiny. Nemam co vytknout.

Marie K.

Rodina s malými dětmi
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 5.8. - 12.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Nádherný penzion v pohádkovém prostředím,malebná krajina,ochotný personál.Mohu všem doporučit. Kalistová.

Vladimír K.

Rodina s malými dětmi
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 5.8. - 12.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Takový pobyt jsem ještě nikde nezažil.Děkuji za neuvěřitelně krásný týden. Zkrátka SUPER SUPER SUPER. Kalista.

Novotná

Starší pár
Jiný
Vloženo:
Datum pobytu: 5.8. - 12.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

velmi příjemný personál vždy velmi nápomocný a ochotný,usměvavý, to hned tak nenajdete, chutná domácí kuchyně,každé ráno domácí buchta k snídani
doporučuji vhodné pro rodiny s dětmi.
všude uklizeno, čisto
doporučuji všem, kdo má rád přírodu, klid a pohodu

Petra K.

Jednotlivec
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 10.8. - 10.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Největší zážitek?Všechno,ale úplně všechno.Všem doporučuji je to opravdový zážitek.Pan ing.Václav Janda je velmi hodný a vstřícný.Přijedu zas.

Pavla Š.

Větší skupina
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 29.7. - 5.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Po přečtení reakcí pana majitele na některé negativní recenze jsem chtěla některé věci dořešit soukromě. Psala jsem do penzionu proto ještě dva krátké, slušné e-maily. Nebylo mi odpovězeno a pan majitel nereagoval ani na mé hodnocení níže (Pavla Š.), přestože na novější reagoval. Tedy už jen uvedu můj celkový dojem. Penzion jednoznačně není vhodný pro velké skupiny. Nás bylo cca 14 dospělých, 6 malých dětí, 4 psi (celkem myslím 7 pokojů). Nejméně tři naše pokoje nedostaly úvodní povídání, co se smí a co ne. Byť si myslím, že pro dospělé lidi je to jako na táboře, budiž, jsou to jejich pravidla, ale je to právě to, co vedlo k problémům. V průběhu pobytu bylo řadě z nás vyčteno, že děláme něco, co bychom neměli - a nebyly to žádné šílenosti, v naprosté většině nic, co člověk na dovolené běžně neudělá, viz níže mé hodnocení. Zvlášť při práci s lidmi ve službách by se nad to personál mohl povznést. V tak velké skupině se evidentně naše "pseudoprohřešky" nasčítaly nebo snad i násobily a každý ze skupiny mohl za vše, usuzuji dle toho, jak pan majitel píše jednotlivcům v reakci na hodnocení věci za celou skupinu, byť jednotlivci o řadě těchto věcí nic neví. (Pan majitel píše např. mému maželovi, že nás žádal o třídění odpadu. Nikdy to neřekl jemu osobně, slovo vás znamená někoho z naší početné skupiny. A dalo by se pokračovat. Pan majitel sám píše, že nás bral jako skupinu, možná předpokládal, že si všechna pravidla mezi sebou sdělíme. My jsme si na dovolené povídali o jiných věcech, pochopitelně.)

Pro malé skupiny je penzion, myslím, skvělý (pokud Vás poučí o pravidlech a Vy je budete dodržovat). Pro rodiny s dětmi jedno upozornění. Vyžití s dětmi je v penzionu opravdu hodně, ale přes den je penzion prázdný, nenajíte se, nekoupíte si ani vodu. Tedy pokud nemáte apartmán a chcete se stravovat, musíte vyjet pryč. Ráno a večer jsou jídelna a bar (do cca 22 hod.) otevřeny.

Přeji všem lepší pobyt, než jsme měli my. Možná ani ten pobyt nebyl tak špatný (vidíme se takto s rodinou jednou za rok, nechtěli jsme si to nechat pokazit), ale to následné praní špinavého prádla jako reakce pana majitele na negativní recenzi. Z toho je evidentní, jak moc jsme mu vadili, což jsme během pobytu cítili, hledal prostě vše, co jsme dle něj udělali špatně (viz jeho reakce na recenzi Martina V. z 6. 8. 2017). A když člověk chce, tak chyby najde. V penzionu jsem se necítila vítána a nebudu se tam vracet.

A zmrzlinu jsme neměli. Pan majitel píše, že jsme ji nezaplatili. Platili jsme den před odjezdem a poté jsme nic nekonzumovali. Předpokládám, že poté na číslo našeho pokoje nedopatřením napsali něčí zmrzlinu.

Tímto je pro mě tato věc uzavřena. Pan majitel měl dost možností se k mým e-mailům a hodnocení vyjádřit, protože na ostatní novější reagoval.

Pavla Šilerová

Penzion St. Leonhard*** reaguje:

Dobrý den paní Šilerová, díky za komentář, nereagoval jsem na Vás jen proto, abych si dnes, kdy přišla naše servírka do práce po volnu, ověřil, jak to bylo s tou zmrzlinou. Bylo mi řečeno, že to bylo objednáno na pokoj 10, nevím kde došlo k nedorozumnění a to asi už nezjistím, ale pokud to někdo popletl, nemám problém říci, omlouvám se, ale vycházeli jsme z účtenky.
A jen k tomu školení, toto slovo vymyslel někdo od vás, jen jsem to dál použil. Jedná se pouze o představení penzionu, kde je jídelna, hernička, bazén, kde ale jisté věci zdůrazňuji, ukázka pokoje a info o klíčích a o knize na stole, kde jsou právě ty naše zvyklosti a pravidla, vše další vyplynulo z okolností. Jsme zodpovědní za bezpečnost, provoz, atd.. máme dáno hodně předpisů, které my musíme dodržovat, potažmo pak hosté, to prostě tak je. Jsme penzion takový jaký jsme, ale nemůžeme splnit vaše představy, když je neznáme nebo je ani splnit nemůžeme. Ano, jsme penzion, kde není stálá obsluha, proto je to penzion a říkáme třeba, že neděláme obědy. Myslím, že zrovna s vašimi rodiči jsme celkem v poklidu o takových to věcech normálně komunikovali.
Jinak Město Nýrsko hodně investovalo do cestovního ruchu, ale bohužel, že v okolí umírají restaurace a podobná zařízení, neovlivníme. Mohu se jen zeptat starosty, zda-li neplánují výstavbu něčeho tohoto druhu.
Kamarádi jsme možná oboustranně nebyli, ale nepodsouvejte, že jste nám vadili. To, že si někdo nesedne se asi stává, ale dál jsme dělali svoji práci, když jste něco potřebovali, poradili jsme, a myslím, že i vám jsme nakonec vyšli vstříct, když jste potřebovali odjet kvůli balení později.
Děkujeme za vaši návštěvu.
Ing. Václav Janda

Jiří Š.

Větší skupina
Jiný
Vloženo:
Datum pobytu: 29.7. - 5.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Pane Ivane, přečtěte si pořádně mé komentáře, nic k čemu jsem měl připomínky není standardem až 4-hvězdičkového hotelu. Je to běžná praxe na mnohých penzionech či hotelech kategorie *** a to i za úplně jiné peníze (levnější) Pokud je během Vašeho pobytu vše OK, jsem rád, za nás to tak určitě nebylo. A vstřícnost k hostům, to by měla byt samozřejmost. Užijte si pobyt...

Ivan T.

Rodina s malými dětmi
Soukromý
Vloženo:
Datum pobytu: 5.8. - 12.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Pobyt byl jako vždy skvělý. Do penzionu. St. Leonhard jezdíme s rodinou a přáteli několikrát do roka již 8 let a pobyt můžeme všem doporučit. Po přečtení předešlých recenzí musím reagovat. Zejména na na recenzi pána, který se považuje za znalce oblasti cestovního ruchu. Nejspíš si totiž nevšiml toho zásadního rozdílu mezi hotely, které popisoval a ubytováním, které navštívil. Neubytoval se totiž ve čtyrhvězdičkovém hotelu, kde jsou popisované standardy u snídaní i úklidu na místě, ale ve tříhvězdičkovém penzionu, což je úplně jiná kategorie ubytování. Proto je v tomto penzionu čistota prostředí tolik oceňovaná a myslím si, že předchozích 120 recenzentů s kladnými ohlasy jsou dostatečným argumentem proto, že ocenění nejsou, jak pán píše "pseudo", ale zakládají se na pravdě.

Jiří Š.

Větší skupina
Jiný
Vloženo:
Datum pobytu: 29.7. - 5.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Dobrý den, pane Jando,

rád bych doplnil poslední recenze a zároveň zareagoval na Váš komentář. Myslím, že už tu bylo řečeno hodně, netřeba se opakovat. V podstatě jste ostatním trochu ulehčil práci, napsal jste si sám vlastní negativní recenzi. Je až podivuhodné, že jste se k tomu odhodlal právě na portálu Dopenzionu.cz, který navštěvuje celkem mnoho lidí. Je to opravdu velmi neprofesionální a zároveň i útočné, uvádíte zde i nemalé lži, což mne překvapuje úplně nejvíce.

Vzhledem k tomu, že jsem se několik let pohyboval v cestovním ruchu, rád bych mou možnost udělit recenzi využil vlastně k tomu, abych Vám poskytl pár cenných rad.

Personál ubytovacího zařízení ve vašem standardu je tu hlavně pro hosty. Ne naopak. Milé přivítání, trochu úsměvu a vstřícnosti k tomu určitě patří.

Na snídaních formou bufetu, které jsou součástí ceny, je zbytečné, aby se hlídalo, kdo přijde či nepřijde, prostírá se dle počtu ubytovaných a netřeba to nijak zvlášť hlídat. Zároveň není úplně profesionální, když se ze strany ubytovacího zařízení nedodržují časy ve kterých se podává snídaně. Mnohdy se sklízelo dříve, než je psáno v provozním řádu. Teplá snídaně za příplatek je opravdu ojedinělý případ, standardní praxe je upravit nabídku bufetu tak, aby byla teplá snídaně součástí ceny, omezí se pak nabídka ostatních potravin. V ubytovacím zařízení vašeho standardu bych očekával kvalitnější suroviny, bohatší výběr nemléčných a nemasových potravin pro případ různých druhů omezení či preferencí ve stravování. Budete se divit, ale na světě je obrovská komunita lidí, kteří hodnotí ubytovací zařízení podle kvality jídla.

Ujasněte si, co znamená denní úklid. Samozřejmě, každý hotel má své standardy, ale pro spokojenost ubytovaných hostů jsou standardem minimálně tyto úkony:

vyhodit odpadky z odpadkového koše, omýt a utřít odpadkový koš, ustlat povlečená lůžka, vyluxovat celý pokoj tj. pod postelí i za postelí, pod křesly a závěsy, strop a rohy pokojů, vytřít podlahu, která není pokrytá kobercem, umýt wc, vevnitř, i z venku, prkýnko ze všech stran, doplnit toaletní papír. Ručníky, osušky a podložky hozené ve sprchovacím koutu nebo na zemi vyměnit, vyleštit zrcadlo, umýt umyvadlo, zevnitř i z venku, vytřít podlahu.

A teď si sáhněte do svědomí, kolik z těchto úkonů se při denním úklidu u vás dělá. A navíc není úplně příjemné, když po příchodu do pokoje šlapu do kaluží vody se saponátem z vytírání podlah. Mimochodem ani bych se nedivil, kdyby náš pes nějakou tu kaluž vylízal a pozvracel si svůj pelech právě kvůli tomu.

Vyvarujte se zbytečných pouček a extrémně dlouhých pravidel, raději hostům vizuelně pomožte, např. pokud chcete, aby třídili odpad, namísto malého odpadkového koše nechte v pokojích nádoby na třídění s popisky.

V apartmánu se obvykle vaří, počítejte s větším množstvím odpadu. V případě rodin s malými dětmi, je odpadu ještě více. Máte vůbec děti? Pakliže ano, nechápu některé Vaše reakce.

Odstraňte všemožné zákazové a příkazové značky, určitě se všem uleví a bude to fungovat lépe.

Namísto vylepení všemožných certifikátů a nálepek "kvality", stačí dát k dispozici knihu přání, stížností a pochval. nevypadá to dobře třeba pro případ, že je někdo nespokojený. No a když bych to vzal do důsledku, některé ocenění jsou si myslím docela "pseudo".

Zkuste uvolnit hostům atmosféru a i přes to, že je pro ubytovatele nepříjemné, když si host konzumuje vlastní nápoje, povzneste se nad to, příjemné prostředí pro hosty hotelu a jeho spokojenost znamená třeba i nějaké spropitné při placení pobytu, které vlastně nahradí zbytečně uváděné "špuntovné".

Toliko základních rad, přeji hodně úspěchů do budoucna.

s pozdravem

Jiří Š.

Penzion St. Leonhard*** reaguje:

Dobrý den pane Šilere, děkuji Vám za vaši recenzi a poučení. Dobré myšlenky si jistě z toho vezmeme. Jak jste napsal, padlo toho již hodně. Je celkem zajímavé, jak pár požádání o dodržování něčeho dokáže uvolnit okolnosti. Jsem za to i rád, poněvadž z nevyřčeného je skutečnost. Ale myslím si, že vztah je oboustranný a když už máme pravidla, která se vám (jako skupině) zdála ne podle vašich představ, pořád to jsou pravidla, která někdy a z nějakých důvodů vznikla. Klidně jste mohl nebo mohli kdykoliv přijít, na cokoliv se zeptat, když už to bylo proti nečemu. A co se čistoty týče, jsem přesvědčen, že je to, na co můžeme být pyšní, ale záleží na úhlu pohledu, že?
A to třídění odpadu, je pěkné, jak jste se toho zhostili, ale já měl opravdu na mysli jen ten venkovní, kde jste v koších nechávali ty lahve od plastu a piva, i když jsem vás o to slušně požádal na začátku.
Chápu, že se jinde věci dělají jinak, neříkám, že vše je u nás ideální podle vašich představ, ale k tomuto systému jsme dospěli.
Jediné co mi ale opravdu mrzí, neuvedl jsem žádnou lež. To opravdu nemám zapotřebí.
Ale každopádně ještě jednou děkuji všem za reakce.
I Vám přeji vše dobré.
V. Janda

Pavla Š.

Větší skupina
Jiný
Vloženo:
Datum pobytu: 29.7. - 5.8.2017

Čistota
Personál
Pohodlí
Prostředí
Služby
Stravování
Poměr cena hodnota

Nemohu jinak, než reagovat na předchozí konverzaci. Byla jsem také účastnicí pobytu, na který pan majitel reagoval a musím se ohradit vůči některým nařčením. Přijeli jsme s manželem a dcerou (1,5 roku) mezi 18-19 hod. Školení jsme při příjezdu nedostali. Po přečtení reakce pana majitele si myslím, že to byl zdroj řady potíží. Nicméně já za to, ze jsme školení nedostali, nemohu. První den nás bylo k usazení k jednomu stolu přibližně 12, nebylo možné, se tam vejít, po upozornění nám bylo řečeno, že naší skupině náleží o jeden stůl více. Neočekávala jsem, že je nutné dodržovat zasedací pořádek, přišlo mi, že u dospělých lidí stačí dodržet počet osob, které na jídlo chodí, ale po upozornění pana majitele, jsme zasedací pořádek striktně dodržovali. Psa jsme vzali na snídani 1x-poté, co mi paní uklízečka řekla, ze se jej bojí a nemůže do pokoje (nemám potřebu snídat se psem). Jedna členka naší skupiny se předchozí den ptala, zda smíme se psem na snídani. Nenapadlo mě, že platí pro každého jiný metr. Po upozornění pana majitele, ze musím psa předtím, než jej tam dovedu, vyčesat, jsem jej tam už nevzala (14letá fenka ovčáka ve 35stupňových vedrech prostě líná). K dalším bodům. Předesílám, že jsme nedostali to, co pan majitel nazývá školením. Bydleli jsme v apartmánu, autolednici jsme měli, nebyla zapojená do sítě. Měli jsme vlastní kávovar. Posunuli jsme postel ke stěně, proto, aby se nám vedle ní vešla dětská postýlka. Odpad jsme netřídili (doma třídíme), protože v apartmánu byl jeden malý koš (plus jeden mini v koupelně). Měli jsme malé dítě (relativně hodně plen-rostly zuby...tzn. častá stolice). Vařili jsme si často sami, proto apartmán, tedy odpadu jsme měli více. Matraci od psa jsme vyhodili, pes se pozvracel, vše jsme uklidili, nenapadlo mě, že nemohu vyhodit odpad. Přibližně 2x jsem si přišla za rodinou sednout večer do baru, ano bylo to poté, co personál odešel (po 22 hod.), ale ne proto, abych mohla konzumovat vlastní, ale proto, že jsem potřebovala uspat dítě. Dětí jsme měli ve skupině hodně, předpokládám, že jsem nebyla jediná. A venku jsme byli pravě proto, že si tam hrály děti, protože je léto. Odjížděli jsme poslední, ti po 10, ale nikdo z nás tří ten den zmrzlinu neměl. Měli jsme některý předchozí den a je řádně zaplacena.
Tedy ano, nedodržovali jsme pravidla, o kterých jsme nevěděli, že existují. To mohla být příčina neshod.
Další komentář už asi nemám. Reakce pana majitele mě naštvala a zároveň je mi líto, ze vznikaly potíže. Nejsme nesluší lidé, jezdíme takto každý rok a nikdy jsme problémy neměli.

Pavla Šilerová

Okolí

Načítám...

Kontaktní údaje

Načítám...

Rezervační formulář

Načítám...

Přečtěte si hodnocení penzionu Penzion St. Leonhard***, který hodnotilo 9 uživatelů. Ceny najdete v ceníku penzionu Penzion St. Leonhard***. Ubytováni si objednejte jednoduše pomocí online rezervace. Telefonické kontakty, adresu a mapu umístění najdete na záložce kontakt. Poradíme vám také, jak aktivně trávit volný čas v okolí penzionu Penzion St. Leonhard***.

Doporučujeme navštívit

Úžasné 10.0 / 10
Úžasné 10.0 / 10
Úžasné 10.0 / 10
  • Penzion M - RESORT VRANOVSKÁ PLÁŽ Jižní Morava
  • LEŠNÁ PENZION
  • Penzion YDYKSEB Beskydy
  • Penzion St. Leonhard*** Šumava
  • PENZION KAMÍNEK Jižní Čechy
  • Penzion Radost Střední Čechy - severovýchod - Polabí
  • Apartmány Na Salaši Krkonoše
  • Wellness Penzion Pod Rozhlednou Orlické hory
  • Penzion na Vysočině Svitavsko
  • Hotel U STUDÁNKY Beskydy
  • Penzion LUISA Krkonoše
  • Penzion Seeberg Západočeské lázně
  • Penzion DaJa Lipno
  • Další tipy »

    2014 © FTonline s.r.o. - Všechna práva vyhrazena. | Obchodní podmínky
    Webdesign pro portály
    TOPlist TOPlist